Thursday, November 1, 2012

Our Fall Garden


Hola mis queridos amigos blogueros, ¿cómo les va? Hoy me gustaría mostrarles nuestro jardín de otoño, hasta ahora ha sido un otoño muy agradable y no tan frío. La primavera pasada plantamos algunos Sedums y han crecido bellamente.
Hello my dear bloggers friends, how is it going? Today I'd love to show you our fall garden, so far it's been a very nice autumn and not so cold. This past spring we planted some Sedums and they grew up beautifully.





Y, por supuesto, no podían faltar Crisantemos para completar nuestra decoración de otoño al aire libre.
And of course, I couldn't miss Chrysanthemums to complete our outdoor fall decoration.




Estas fotos son de nuestros árboles de arce en el jardín, me encanta ver como las hojas cambian de color.
These other pictures are from our Maple trees in our garden, I love to see how the leaves change the color.




Este lindo espantapájaros fue hecho por mí, para decorar nuestra puerta delantera.
This cute scarecrow was made by me, to decor our front door.




Y también me encantaría mostrarles estas fotos que tome hace 2 semanas en Sedona, AZ, fui de viaje a visitar a unos parientes, y vimos este lindo búho lindo, yo sabía que tenía que tomar fotos, ya que es muy difícil ver una lechuza en la oscuridad, era increíble la forma en que estaba allí de pie sin huir volando.
And I also love to show you these pictures I took 2 weeks ago in Sedona, AZ, I was on a trip I made to visit some relatives, and we saw this nice owl, I knew I had to take pictures, since it is hard to see an owl at dusk, it was amazing the way he was standing there without flying away.



Espero que hayan disfrutado de su visita aquí, os deseo a todos un otoño maravilloso.
I hope you have enjoyed your visit here, I wish you all a wonderful autumn.

Linking up:

Mellow Yellow Monday

Our World Tuesday

Outdoor Wednesday

Rural Thursday.

Rose Vignettes: Fresh-Cut Friday.

8 comments:

  1. I love that owl! Your garden is beautiful - he was probably just up there admiring it! :-)

    ReplyDelete
  2. What a beautiful garden! The colors are intense.
    Great captures of the owl!

    ReplyDelete
  3. Hola Laura, ya sabes que me encanta venir a visitarte estas fotos son de lo mas hermosas disfruto tanto cuando vengo que me relajo ¿sabes? estoy escuchando una música preciosa y a la vez viendo tu entrada y estoy como soñando , tienes un jardín de lo mas hermoso y esas fotos de tus arboles son una delicia para la vista de verdad y ese búho es una de mis aves preferidas, unas entradas de lo mas maravillosas , te mando un montón de besitos , feliz fin de semana.

    ReplyDelete
  4. Dearest Laura,

    Lovely fall garden you have and lots of colour. You certainly do have a green thumb girl.
    Love the owl photos especially.
    Hugs to you,
    Mariette

    ReplyDelete
  5. Oh My Gosh! That owl is so beautiful!! That is an amazing picture!! Thank you so much for sharing your fall garden. It is so lovely. I'm so happy you share it at Fresh-Cut Friday. :)

    ~Liz

    ReplyDelete
  6. Wow those are great pictures! Your flowers are beautiful and the owl is fabulous!

    ReplyDelete
  7. The variety of images is amazing! I have stonecrop sedum too and I love the deep pink blossoms!

    ReplyDelete
  8. How wonderful to be able to photograph an owl that close..he looks like he was looking for something to eat..like a mouse or any critter that moved. Very nice shot..and your garden looks wonderful...what a cute scarecrow. You did a wonderful job making it..Happy Fall..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...